I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

20 May 2011

TERAKHIR

Harii ni 19 mei 2011 aku telah mengalami kerugian yg teramat sangat,,melepas hari2 terakhir bersama kawan baek memang tidak dapat dimaaf kan,,aku menangis seketika bile Nas ckap " kite org telah tukar tarikh semata mata nak bersama dgn ko " Aduhaiii korang aku mintak maaf sangat sangat aku tau aku dah mengecewa kan korang tapi aku mampu merancang jew Tuhan yang menentukan segala nyer...

Satu lagi tangisan aku kne terima bile aku terperasan miskoll Rahmad yg bnyak gler tp tu ok lg,,td dalam pukul 10 mlm Rahmad call aku balik and aku jawab la lepas tu Rahmad nyanyi kan lagu sedih kat aku and tetibe jew air mata aku mengalir walaupon suare Rahmad tak beberapa sedap,,aku menangis sbb lagu tu menceritakan pasal perpisahan and aku tak tau la kalau Rahmad merasakan perit pemergian aku nihh..Aku pon sedih nk tggl kan ko Mad...Still ingat pasal kat bustop sepatut nyer aku yg jage kau Mad bkn kau yg jage aku..Aku harap friendship aku ngn kau kekal lme sebab byk yg aku kne balas jase kau Sahabatttt :)

Tangisan berterusan bile aku bace blog Aimee,,sedihh giler tgk gmbar2 yg baru dia post,,serius tak complete langsung gambar tu,,Tp time tgk gmbar2 tu aku terasa mcm dah kehilangan aku rase aku ni macam ROH yg turun ke dunia balik semate mate nak lihat kawan kawan aku...Andai lah aku dah ditakdir kan untuk tak bersama korang lg akan ku simpan kenangan kenangan terakhir bersama korang sampai aku menutup mata dan menghembus kan nafas terakhir....Dan satu benda yg aku nak bg kt korang tu harap harap kesampaian lah sebelum hari isnin ni,,nnt bile korang dapat bende tu korang simpan la elok elok yee,,kalau korang rindu kt aku korang tengok la bende tu...Dan bende yg korang dapat tu adalah simbol yg korang pernah berkawan dgn aku and pernah menghadapi suke dan duke bersama aku..So kalau korang menghargai aku sebagai kawan baek korang,,korang simpan lah bende tu elok elok  yee...Assalammualaikum..


N  A  E  M      R  A  D  Z  A  L  I

No comments:

Post a Comment