I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

28 April 2011

I Miss U Mr Whiteyy

Semalam mase aku duduk rumah sorang sorang aku tetibe jew teringat kt Mr Whiteyy aku,,Yela sebelum aku dapat kerja kat Savecost ni aku duduk rumah jew ngan MR Whiteyy aku nih.Aku nagn dia maen kejar kejar lps kn dia kt dalam rumah lps tu dia buat taik kat dalam rumah abis aku kne bersih kn sume nasib taik dia kering and tak berbau.Hmmm time aku pling igt mase aku tidur kt ruang tamu and aku lpe nak bg dia makan and then dia kejut kan aku dengan melompat kt KEMALUAN aku,,haha,,time tu aku pling igt sbb dia ni bijak jugak kn..
Hmm rindu giler time dulu dulu dgn Mr Whiteyy...Tp sekarang dia dah tinggal kan aku tak boleh da nak manje manje and giler giler cam dulu lg*tacing melebih pulokk..Tp siyes aku tak boleh nak terima yang dia dah mati  walau pon aku adew arnab arnab laen kat rumah ni,,Tp yang paling aku sedih giler and buat aku menitis kan air mata seketika time aku lps blik kerja hari tu,,aku boleh pergi kandang arnab cari Mr Whiteyy aku padahal dia dah takde time tu..Lps beberapa kali aku pggl name dia baru aku tersedar yang dia da takde,,Betapa kuat nyer kasih sayang aku ni kt ko yee Mr Whiteyy..Tp siyes aku lebih rindu kan arnab aku dari org laen,,
And korang jangan ingat aku gila pulak,,kalo korang ade binatang kesayangan nnt jage lah binatang tu elok elok and korang akan rase sikit demi sedikit rase syang tu..
Kalo korang tak percaya cube lah buat..
And for Mr Whiteyy i miss you so much.. 


 

No comments:

Post a Comment