I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

23 April 2011

Kecil kecil Cili Padi

Cerita pasal kecil2 cili padi ni aku nk cter pasal makhluk tuhan paling kecil kt putrajaya nih.,name dia rahmad khairi marfuad soleh tp kte org pggl dia ANJING sbb dia mmpunyai perangai sejibik mcm anjing.haha gurau2 jew eyhh YAM.ok la smbng blik cter td,rahmad ni sebenar nyer baek bdk nyer dia la bdk pling aku tabikk la,nk tau knp aku ckp mcm tu?ssb time blik dari alam beberapa bulan yg lalu dia si kecik ni snggup teman kn aku smpi blik bhai walaupun bas dia da byk kali lalu,mulai time tu la aku perasan yg si kecik ni kwn sejati aku.And lg pasal bdk ni dia x penah lambat selalu menepati mase mcm aku jgak la x mcm mmber aku lg sowang tu slalu lmbt berkurun aku tggu dia,ehh kalo sesape yg terasa tu cpt2 la ubah perangai lmbat tu yee;)
 And untuk Rahmad Khairi i luv u so much and tanx jdi kuli aku yee.hehehe.
                               RAHMAD KHAIRI ROLE MODEL FOR TINY BOY 

BY.NAEM RADZALI,
XoXo

No comments:

Post a Comment