I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

25 April 2011

Dalam Mimpi

hmmm cik Aimie awak da curi tempat saye la.pulang kn blik Prague saye! hahaha.
Ehh tau x Prague tu tempat yg aku nk sgt2 pergi dari form 2 aku da mengilai nyer tp sampai sekarang tak jejak jejak lg Prague tu. Takpe nnt aku da besar duit da banyak aku nak trus stay sane sampai mati boleh?hahah.
emmm cube tgk gambar ni lawa kn Prague tu?

 hmmm berangan jela ko Naem sampai ke tua.Ehhh xpe jugak kalo berangan angan mane la tau suatu hari nnt Allah makbul kan angan angan aku ni.Tp untung la mak aku da dapat jejak ke sne cume sye je belum.huhuhuh ;'(
Ehh comel plak mak aku wat muke mcm tu,,nk tiru lah nnt.hehehe.
Sambung balik citer Prague td,,Ehh korang tak nak tnye aku ke kenapa aku nk sangat jadi model??
Aku nak jadi model sebab aku berharap sangat bile aku dah jadi model nnt aku nk try buat modelling kt Luar Negara plak mne la tau tibe tibe dapat kat Prague kew,,Mmg dunia aku punyer la time tu.huhu..
Ehh aku jadi model kt Prague mmg pelawok la aku ni. haha, tak pernah plak dgr org melayu jd model kt Prague ni ape lagi aku Haishhh berangan jela ko yee Naemmmm...
Ishhhh saket hati plak tgk gambar ni lame lame,,,Hmmmm Saboo jelaaa..


BY NAEM RADZALI

No comments:

Post a Comment