I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

25 April 2011

Dreams House

Memandangkan aku da nk sambung belajar lebih baik aku pikir mase depan aku elok elok supaya suatu hari nnt aku tak menyesal lagi seperti sekarang.  Hmmm sekarang ni aku da terfikir and dah berangan angan nk dapat rumah besar mcm dream house aku gitu lah. Emm yela nnt kalo aku da kawin da ade ank tak kan nk duduk menumpang dgn parent lagi,,tak kan aku nk menyusah kan parent aku lagi,,aku da besar time tu kepala otak pun da boleh berfikir...
So sekarang ni aku nk berazam nk belajar elok elok bangge kan parent aku,,tunjuk kat adek aku yg aku boleh berjaya and aku tak nak sia sia kn hidup aku lagi dgn berfoya foya.. Nnt kalo aku dah berjaya boleh lah aku mmbalas jase ibu bapa aku and then kjar impian aku utk mendapat Dream House aku tu..
 So Naem kalo ko nak memiliki rumah mcm ni ko kene lah belajar betul betul,,berusaha gigih and jangan persia sia kan peluang yang ko dapat,,InsyaAllah dengan usaha ko tu mungkin suatu hari nanti impian ko akan tercapai,,,,Aminnn..

BY Naem Radzali

No comments:

Post a Comment