I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

23 April 2011

Naem And The Fantasy

yeaahhh!kali ni topic pling best aku nk kongsi kan iaitu fantasy haha so kanak2.hmm bkn nk ckp ape tp ramai org mngadu kt aku yg aku ni slalu kt dunia fantasy ske berangan,tp itulah naem kn kalo xdew fantasy dlm diri nyer tu bkn naem nama nyer.
 Lg pon mak aku slalu ckp kalo kte berangan dan angan2 kite tu boleh mmbuat kn kte happy xpela teruskan lah berangan tu janji kte happy.muhahahahahaha.ehh aku slalu berangan yg aku ni ade pengikut dan penjaga aku stiap mase mcm body guard lah kate kn,mcm gmbr kt bwah ni.alangkah best nyer kalo aku jdik budak ni.he so lucky bhaii!!
 And lg satu yg mnjadi fav aku,aku ske berangan yg aku ni ade kt tmpat yg cantek dan indah mcm kt pantai kew,gunung kew.ehh ckp pasal gunung,adela kn mmber sowang aku ni dia da la g broga x ajk aku lps tu smpi hati dia x call aku buat habis oxygen and kredit aku jew call dia mlm tu.HAMPEHHH!!.hmmm smbung blik psl cter aku ni,sebok jew citer imam mude nk interframe.Hah lg satu tmpat yg aku ske berangan kt hutan haha,aku slalu berangan aku pergi hutan ngan mmber2 lps tu kite seru hantu,lestik burung kt hutan and maen burung hantu kew.hmm sebenar nyer aku ske cter pasal mahkluk Allah yg invisible ni dia buat aku mcm nk teroka lg dlm,kn bgus kalo aku dpt mmber yg ade hobi mcm aku ni.hehehe
 HMmmm smpi sini jela trailer fantasy sye yee,kalo nk tau lg bli lah novel *NAEM AND THE FANTASY* yee.hahaha..ehh tpi siyes aku nk novel kn cter ni nnt kalo aku da dpt penamat yg btul2 perfect.huhuhu.k la bye.mishh u and syangg u all ketat2:)

by.Mr Naem Radzali

No comments:

Post a Comment