I never wanted to be different. I just wanted to be me. -Naem Radzali, 18

22 April 2011

Naem and Nasrul take Alamanda

Finally aku dan nas dpt jgak konker Alamanda smlm.huhu.boys day babe!!haha smlm lps blik kerja aku n nas g la alam igt nk jln2 jew lps tu da alang2 smpi sne tekak kte org rse ringan jew mcm nk melalak jew.hehe lps tu ape lg karok la bai!!aku ngn nas ni kdng2 terlampau batas jgak.hmm igt alam tu bapak korang pnyer ape nk huha2 sne sini,well spe yg x knl naem n nasrul bdk hot pling gler dlm dunia ni.ehh cter psl alam nk tnye ko nas si azra tu nk berasmara ngn aku kew?yela smlm dia cm nk rpt2 ngn aku cuak plak aku bai kot2 bf dia dtg bantai aku lak x ke naye aku nnt.haha.hmmm btw smlm aku have jgak la ngn ko nas walaupon kte udang sikit smlm.hahah.i luv u bang nas a.k.a BANGGANG!
                                         Naem & Nasrul take Alamanda

No comments:

Post a Comment